Омега-3 - най-добрият приятел на момичетата на 40+

Омега-3 - най-добрият приятел на момичетата на 40+

Публикуван: 13.08.2019

Прегледи: 63

Особено важно е Омега-3 да бъде част от менюто на дамите над 40 години. Това е възрастта в която обмяната се забавя, натрупват се тлъстинки в определени зони, тялото преработва по-трудно храната и нерядко се появяват първите признаци на метаболитен синдром.

Работа, деца, натоварване. Организмът ни се нуждае от най-доброто, за да издържи на ежедневния стрес и да бъде в добра форма. За да се радваме на щастлив, пълноценен живот без излишни килограми и нервен срив.
 
Когато има недостиг на важни витамини и минерали органите ни работят бавно и трудно. Тялото ни се чувства изтощено. Умът и сърцето – също.
Ползата от ценните Омега-3 мастни киселини за женския организъм са отдавна доказани. Те трябва да присъстват ежедневно в менюто. А ако сме затруднени да си ги набавим чрез храната, не трябва да се притесняваме да ги вземем като добавка. Така ще избегнем различни здравословни проблеми.
 
Особено важно е Омега-3 да бъде част от менюто на дамите над 40 години. Това е възрастта в която обмяната се забавя, натрупват се тлъстинки в определени зони, тялото преработва по-трудно храната и нерядко се появяват първите признаци на метаболитен синдром. Освен това костите също започват да създават проблеми. Част от дамите се сблъскват с диагнози като остеохондроза и остеопороза.
 
Омега-3 ненаситените мастни киселини са в полза на нормалния метаболизъм. Те се грижат за имунитета, подпомагат работата на ендокринната система, главния мозък и сърцето, и противодействат на стареенето на клетките.
Освен това са особено подходящи при симптоми на предменструален синдром и риск от поява на остеопороза.
 
Дамите, които искат да се избавят от излишните килограми, трябва задължително да включат в менюто си продукти, богати на Омега-3 мастни киселини. Или да приемат подходящите добавки.



Какви са ползите? Тренировките ще бъдат много по-ефективни, а желаният резултат ще дойде по-бързо. Ще се нормализира работата на щитовидната жлеза, която регулира обменните процеси, което пък автоматично ще доведе до нормализиране на теглото, сваляне не излишните килограми и намаляване на мастните отлагания в проблемните зони. Няма да чувстват вълчи глад.
 
Повечето диети са основани на намаляване приема на мазнини. Но ако искате да имате добро здраве и да изглеждате добре, задължително включете в своята диета храни, богати на ненаситени Омега-3 мастни киселини. Например, авокадото. Започнете деня с тост с нарязани отгоре парченца авокадо. След това за обяд можете да си направите спанак или броколи, овкусени със зехтин и лимонов сок. Ако между храненията се почувствате гладни, вземете няколко ядки – орехи, бадеми, кашу. За вечеря пък бихте могли да си направите пуешко филе с гарнитура от печено брюкселско зеле, в което също има Омега-3.
Ако не разполагате с достатъчно време, за да си приготвите специално меню, богато на ненаситените мастни киселини, помислете за прием на добавки. 
 
Според Световната здравна организация минималната дневна норма за дамите от Омега-3 е 250 мг, а максималната – 8000 мг.
Оптималният прием е 1000 мг.


OmegaPrim е един от най-известните продукти на Walmark представлява мощна комбинация от Омега-3 мастни киселини, коензим Q10 и селен. Има силен антиоксидантен ефект. Подпомага нормалната сърдечна дейност, допринася за нормалните нива на холестерол в кръвта и за нормално кръвно налягане. Най-доброто решение за всеки, чийто организъм се нуждае от здравословна доза Омега-3.
 
Не сте помислили за това? Крайно време е! За да сте здрави, красиви и в добра форма. Заредени с енергия. И готови за предизвикателствата, които животът ще ви поднесе в един от най-хубавите периоди от живота.
 
Сърцето ти също има нужда от твоята любов
13.08.2019

Сърцето ти също има нужда от твоята любов

На първо място сред здравословните проблеми, причинени от стрес се нареждат сърдечно-съдовите заболявания. Над 18 милиона души умират всяка година, покосени сърдечно-съдови проблеми, а в България над 60% от смъртността се дължи на болести на сърцето.

Прочети повече
Прегледи: 56
Да се погрижим за сърцето! Но, как?
02.04.2018

Да се погрижим за сърцето! Но, как?

Стресът застига всички. Някои хора съумяват да се отпуснат чрез спорт, разходки сред природата, хубава книга или  филм. Други обаче не успяват да се отърват от натрупаното ежедневие и го задържат в себе си. Това, за съжаление, влияе на цялостното ни здравословно състояние и оказва негативен ефект върху работата на сърцето.

Прочети повече
Прегледи: 355
Да си осигурим пълна защита за сърцето
21.12.2012

Да си осигурим пълна защита за сърцето

Д-р Мария Папазова, холистичен лекар, споделя какви са ползите от комплексното действие на омега-3, коензим Q10 и селен.

Прочети повече
Прегледи: 183