Walmark отваря ново представителство

Walmark отваря ново представителство

Публикуван: 01.09.2006

Прегледи: 4

Най-големият чешки производител на витамини и хранителни добавки разшири присъствието си на пазара с откриването на ново представителство - в България.

Компанията Walmark подсили международната си бизнес дейност, в рамките на дългосрочната си стратегия, като откри в столицата на България – София своето седмо официално представителство. Съгласно политиката на компанията за развитие на кадри то ще бъде ръководено от Еуген Антохи, който до момента заемаше позицията Национален Мениджър Продажби за Walmark Румъния.  

Продуктите на Walmark се предлагат на българския пазар от почти 10 години чрез местен бизнес партньор – ШМИДТ – Н ООД, с помощта, на който компанията успя да заеме лидерски позиции на местния пазар за хранителни добавки. Най-популярните продукти с марката Walmark в България са : Марсианци – мултивитамини за деца, АртроСтоп Пюлс – за ставни проблеми, Простенал и ГинкоПрим.

България е динамично развиваща се страна, която премина през усилена подготовка за присъединяването си към Европейския Съюз. Заедно с Румъния тя приключи споразумението за присъединяване и от 2007 г. ще бъде член на ЕС. ”Очакваме подобряване на стандарта на живот на жителите на България. Взимайки предвид и вече видимата тенденция за стремеж към по-здравословен начин на живот считаме, че пред Walmark се разкрива потенциал за бъдещ растеж. Чрез откриване на собствено представителство, което дава възможност за контрол на продажбите и маркетинговата стратегия, ние ще използваме потенциала си по един по-добър начин”, каза Генералния Директор Томас Мацура. „В момент успяваме да открием средно по едно чуждестранно представителство годишно. Бихме искали да продължим тази тенденция и дори да я увеличим. Развитието на международната ни дейност е решаващо за постигане на стратегическата ни мисия, да бъдем най-големия производител на хранителни добавки в Централна и Източна Европа през 2007 г.” добави той. 

В момента Walmark оперира чрез свои представителства в Чехия, Словакия, Полша, Румъния, Унгария, Украйна, Литва и изнася продукти посредством местни дистрибутори в други осемнайсет държави. През първото четиримесечие на 2006 г. компанията постигна годишно увеличение на продажбите с над 15%, изразяващи се в 23 млн. Евро. Най-висок годишен ръст за същия период беше постигнат в Унгария (106%), Румъния (74%) и Полша (26%).

С увеличаване на международната си дейност, през изминалата година за първи път продажбите реализирани на чуждите пазари надминаха местните продажби. Тази тенденция продължава и през първата половина на 2006 г., делът на чуждестранните продажби в общия оборот на компанията нарасна на 59%, което е потвърдено от международната дейност на компаниите в групата на Walmark.

В момента в групата на Walmark работят 846 човека, от които 396 са наети от Централата на Walmark 

Еуген Антохи (1973)

Завършил „Търговия и маркетинг” и „Електроника и телекомуникации” в Букурещкия университет, Еуген Антохи работи за няколко международни компании, които изграждат бизнес позиции в Румъния (Wringley, Lecom и др.). От 2002 г. той управлява бизнес дейността на Walmark в Румъния на позицията Национален Мениджър Продажби. През 2004 и 2005 г. Еуген Антохи е личен съветник по въпросите на фармацията на министъра на здравеопазването в Румъния. През 2006 г. е промотиран на длъжността управител на Walmark България, където основната му цел е да развие дейността в новооткритотото представителство и да засили позициите на Walmark в България.