Дискусия - Лидерин

За качествена и продължителна ерекция!

Добави коментар

  • еха

    26.4.2017 10:02:38 еха
    еха
  • Kaksi

    9.2.2016 16:31:30 Elif
    Dobresim
  • при проблеми с ерекцията

    22.10.2015 13:01:53 Георгиев
    Едно тежко и трудно лечимо заболяване.Но все пак има надежда!Необходими са няколко задължителни условия,без които няма да има успех,а това са: 1.Никога не лягайте след 10,30 ч.(с малки изкючения). 2.Забравете за алкохола и цигарите,защото ви убиват. 3.Здравословна храна - пиле,риба,плодове,зеленчуци,семена,ядки,пчелен мед. 4.Постигане на физическа и психическа стабилност и само след месец ще имате резултат.Може да приемате и L аргинин в умерени дози.Желая ви успех.
  • Не действа

    7.9.2015 7:41:22 Милен
    Здравейте,снощи реших да пробвам това чудодейно лекарство и мога да кажа с чиста съвест,че няма никакъв ефект!Знам каква ми беше ерекцията преди,знам каква е и сега.След като изпих 3 хапчета,ерекцията ми остана такава,каквато е сега.Имам я,но не ми е толкова твърд,колкото трябва и ми се иска.3 часа по-късно изпих и останалите 3 хапчета.....Отново нямаше ефект.Кажете ми как,при положение,че ефекта трае около 4-5 часа,аз съм с двойна доза на четвъртия час и......нищо.Все едно не съм взел никакво хапче.Не е от годините.На 36 г.съм.Не е от стрес,защото съм в отпуск от 1 седмица и имам още 3 седмици.Не е от безпаричие или друг такъв социално-битов проблем,защото печеля достатъчно.Имам си къща,кола и хубава жена....С една дума-всичко ми е наред...Но ми е мек :) .Явно ще трябва да се придържам към доброто старо синьо хапче с буквата V .Там няма отказ.Едно хапче и мога да чупя кокосови орехи :) .Успех на всички на които Лидерин им помага,а на останалите-сменете продукта с V.
    • RE: Не действа

      7.9.2015 16:59:45 Клуб Здраве WALMARK®

      Здравейте, благодарим ви за обратната връзка към Лидерин. Както сте описали случая, наистина е трудно да се определи на каква основа може да се дължи липсата на достатъчна твърдост. Единственото което можем да ви посъветваме е да се консултирате със сексолог, за да открие причината. 

  • нямам пълно втърдяване

    13.7.2015 17:16:36 венелин
    на 71 г,трудно получавам втърдяване на члена,независимо от любовната игра,не е напълно втърден,не мога да получа възбуждане,когато обаче се облекчавам сам се получава,но не с такава твърдост,може ли лидерина да помогне,ако не,какво да ползвам,като се има впредвит,че поне веднаж седмично имам желание за секс,моля отговорете на имеила ми,благодаря

предишна 1234

Главно меню

Търси

Търси

Вашата кошница
x

ТЕЛЕФОН НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
0700 13 599
Понед.-Петък: 09:00 – 18:00