ПиноСлим – лидер измежду 100 продукта за отслабване, сочи проучване на IMS Health

ПиноСлим – лидер измежду 100 продукта за отслабване, сочи проучване на IMS Health

Публикуван: 13.05.2009

Прегледи: 18

Само месец след като се появи на пазара, продуктът за отслабване ПиноСлим на фармацевтичната компания Валмарк зае водеща позиция сред подобни на него хранителни добавки. Това показват данните за месец март 2009 г. от независимото проучване на IMS Health, доставчикът на проучвания на фармацевтичния пазар в световен мащаб.

За първото тримесечие на 2009 г. пазарът на хранителни добавки отбелязва растеж от 18 % спрямо същия период на миналата година, отбелязва още изследването. Валмарк утвърждава водещите си позиции на пазара и за трета поредна година е компанията с най-голям пазарен дял на пазара на хранителни добавки в България – с 11% пазарен дял за 2008 г.

Данните сочат още, че през финансовата криза българинът не е обърнал гръб на грижата за здравето и доброто самочувствие. Като цяло например  ръстът на пазара на продукти за отслабване за периода януари – март 2009 г. е 42%.

За повече информация, посетете:

www.otslabnilesno.bg