Марката Walmark е сред топ 100 на най-популярните марки в Чешката Република

Марката Walmark е сред топ 100 на най-популярните марки в Чешката Република

Публикуван: 18.01.2007

Прегледи: 11

Най-големите маркетингови и рекламни специалисти, както и експерти от професионални медии оцениха марката Walmark.

Оригиналната чешка марка Walmark трябваше да защити позицията си в състезание за световно известни марки, оценявани от най-известните чешки и чуждестранни експерти в областта.

От 2000 хиляди претендента бяха избрани 100-те най-добри марки за 2006 г. По време на оценяването експертите дадоха дефиниция за „Най-добра марка”, която звучи така : „Най-добра марка е онази, която създава изключително добра репутация в своята сфера на действие, предлага на клиентите си изключителни емоционални и материални ползи, които клиентът съзнателно или несъзнателно оценява, желае и търси”, каза Янака Конецчна от Организацията Супербрандс (Superbrands).   

Призът „Най-добра марка” бе приет от маркетинг директора на Walmark – Алена Трикова, която каза: „Това е награда за всички наши служители, които се стремяха да удовлетворят потребностите на всички наши клиенти. Това е доказателство, че рекламните кампании бяха насочени правилно и бяха приети добре. Това ни насърчава за бъдещата ни работа, а така също ни задължава да продължим да бъдем марка, която определя модата, изгражда ценности и гради мостове върху границите.”

Организацията  Супербрандс (Superbrands) е призната за една от най-известните и авторитетни независими източници и експерти в областта на марките. Целта и е да развие сферата на марките, да подчертае изключителните марки и да ги превърне в още по-забележими. Програмата Супербрандс (Superbrands) оперира в повече от 50 държави. В Чешката Република съществува от 2004 година.

Повече  информация относно организацията Супербрандс (Superbrands) може да откриете на интернет адрес www.superbrands.com